Lieve mensen,
De benodigde prikken zijn weer gehaald en 10 maart is het zover! Dan vlieg ik via Heathrow naar Colombo, Sri Lanka. Na een paar dagen vlieg ik door, naar het noorden van Sri Lanka, naar Jaffna. Om daar voor ZOA vluchtelingenzorg als trainee aan het werk te gaan. Op deze site ga ik proberen mijn werkzaamheden, ervaringen, avonturen enz. met jullie te delen. Tegen de tijd dat ik echt wat te vertellen heb, meer bericht. Ik kijk er al erg naar uit! Ook hoor ik graag van jullie belevenissen.
Liefs,
Brenda
woensdag 18 februari 2009
Abonneren op:
Posts (Atom)