woensdag 11 maart 2009

gearriveerd!

Ik ben er! Heerlijk dat tropische klimaat. Ik zal even snel een berichtje plaatsen want weet niet of me dat komende week gaat lukken. Want morgen reis ik meteen een stuk naar noorden, om een vergadering bij te wonen. Daarna kom ik hier (Colombo) weer terug om wat training te volgen. Het is wel even wennen allemaal, het tijdsverschil, dat het een stukje warmer is en de drukte om me heen, maar het voelt goed! Alles is prima geregeld verder, werd netjes opgehaald en in een ZOA landrover naar kantoor gebracht. Nou binnenkort zal ik meer vertellen. Ik wordt nu in de ZOA kleding gehezen namelijk :)
Vlucht ging prima trouwens, het rammelde her en der wel wat in het vliegtuig...maar had wel twee stoelen voor me alleen, aangezien het vliegtuig halfvol zat.

ow ja, ik heb een werknummer waarop ik bereikbaar ben +94 nul zeven zeven drie zeven zes twee acht een twee

1 opmerking:

  1. Super! Klinkt alweer goed. En direct aan de slag, weinig tijd om bij te komen van de reis zo te horen!
    Namens mijn mams nog alle goeds gewenst. Ze had je nog willen bellen voordat je vertrok om afscheid te nemen maar ze dacht dat je de 15e vertrok...

    BeantwoordenVerwijderen