woensdag 18 februari 2009

welkom!

Lieve mensen,

De benodigde prikken zijn weer gehaald en 10 maart is het zover! Dan vlieg ik via Heathrow naar Colombo, Sri Lanka. Na een paar dagen vlieg ik door, naar het noorden van Sri Lanka, naar Jaffna. Om daar voor ZOA vluchtelingenzorg als trainee aan het werk te gaan. Op deze site ga ik proberen mijn werkzaamheden, ervaringen, avonturen enz. met jullie te delen. Tegen de tijd dat ik echt wat te vertellen heb, meer bericht. Ik kijk er al erg naar uit! Ook hoor ik graag van jullie belevenissen.

Liefs,
Brenda

10 opmerkingen:

  1. Hoi Brenda
    Ons afscheid heb ik gemist, ik wens je een goede reis toe en zal je ervaringen in Sri Lanka zeker volgen. Hier is uiteraard niets veranderd.
    Ik hou je op de hoogte
    Tineke Feron

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Brenda,

    Nog een weekje en dan ga je bijna op reis.
    Wat zullen we je missen, vooral je regelmatige bezoekjes.
    Maar we wensen je daar veel succes en vooral voldoening in je werk.
    Het is mooi werk wat je daar doet maar pas goed op jezelf.

    Liefs mama

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo dr kan nu ook worden gereageerd zonder te registreren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hey brennie,

    Goeie reis! En succes daar! ben benieuwd naar al je verhalen!

    groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Brenda,

    Heel veel plezier en succes in Sri Lanka.
    Ben benieuwd naar je belevenissen, ga proberen om het allemaal te volgen....

    Liefs Laurine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Brenda,

    Wat fijn dat alles zo voorspoedig is verlopen!
    Het is hier vies weer, regenachtig en nat.
    Stuur maar een paar zonnestraaltjes hier naar toe, de zon zien we hier nog niet zoveel.
    Heb je leuke ZOA kleding, ben erg benieuwd hoe je nu eruit ziet.
    Het is allemaal goed georganiseerd heb ik het idee.
    Brenda, veel succes met je cursussen en we bellen je nog wel 's.

    Liefs mama XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Brenda,
    Jammer dat je nog niet naar Jafna hebt kunnen gaan, maar er is werk genoeg als ik jouw berichten zo lees. Als jij alleen in het guesthouse verblijf waar slapen de andere medewerkers dan? Bij ons wil je vast niet meer terug, veel gedwongen ontslagen en daardoor veel onrust. Het wordt er niet leuker op, maar het verbleekt bij wat er daar bij jou in de regio gebeurd. Wat zitten wij dan te zeuren. Eens kom ik naar Sri Lanka,maar dan moet er nog veel worden opgelost. Ik blijf je volgen en stuur binnenkort een leuke kaart om je kamer op te pimpen, voorkeur?
    Tineke Feron

    BeantwoordenVerwijderen